تحقیق بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
تحقیق بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها، در قالب فایل pdf در 72 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
طبق فهرست ارائه شده از طرف موسسه بین المللی اینتربرند که در زمینه ی ارزش گذاری برندها معتبرترین سازمان حال حاضر دنیاست ، یازدهمین برند قدرتمند و ارزشمند حال حاضر دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی به برند جنرال الکتریک با نام اختصاری  GE اختصاص یافته است .
همه ی ما از دوران کودکی با نام توماس ادیسون آشنا هستیم . معروف ترین اختراع او که بشریت و زندگی را متحول کرد و هنوز هم جز نیازهای اصلی زندگی امروزیست لامپ الکتریکی می باشد . به سال ۱۸۹۰ میلادی باز می گردیم . ایالت متحده ی آمریکا . پس از اختراع لامپ توسط ادیسون او کارخانه ی خط تولید لامپ خود  را در سال ۱۸۹۰ میلادی راه اندازی کرد . استقبال گسترده ی مردم باعث شد این کارخانه گسترده تر از قبل گردد و نتیجه ی این گسترش آن بود که توماس ادیسون در سال ۱۸۹۲ میلادی با همکاری فردی به نام توماس هاستون شرکتی را پدید آوردند که در آن روزگار هیچ کسی فکرش را نمی کرد که روزی به یکی از قدرتمندترین شرکت های دنیا تبدیل شود .نام این شرکت جنرال الکتریک بود .
در سال ۱۸۹۶ میلادی شرکت جنرال الکتریک جز ۱۲ شرکت برتر دنیا مطرح شد و در میانگین صنعتی داو جونز قرار گرفت . این اتفاق موفقیت بزرگی برای شرکت رقم زد به طوری که هم اکنون با گذشت ۱۱۵ سال از تاسیس شرکت نام جنرال الکتریک هنوز هم در فهرست میانگین صنعی جونز داو دیده می شود . همچنین در سال ۱۹۳۵ میلادی هم جنرال الکتریک جز ۲۰ شرکت برتر بازار بورس لندن معرفی شد .

فهرست مطالب:
جنرال الکتریک وتحلیل بازارها تجاری  
شروع جنرال الکتریک
جنرال الکتریک درجایگاه مشتریان
جنرال الکتریک و گزینه ای جدید
"تخیل در کار
کمپین جدیدبرنده جایزه
مراحل تجزیه و تحلیل رقبا در جستجوگرها و دیجیتال مارکتینگ
برند جنرال الکتریک
12شرکت برتر دنیا
تغییر استراتژی
ارزش ها همه چیز است
جنرال الکتریک در فهرست شرکتهای سهامی عام قراردارد  .
کامپیوتر
صنایع هوایی
شرکت رادیو آمریکا
رسانه های گروهی
سلاح های هسته ای
تاثیر رهبری در جنرال الکتریک
نقش مشاورین برندینگ شرکت جنرال الکتریک
نگاهی به استراتژی جنرال الکتریک
ظهور رقبای توشیبا.هیتاچی.ماتسوشیتادربرابر جنرال الکتریک
جک ولش ومدیریت مالی جنرال الکتریک
مدیریت جک ولش
نیاز به تغییر استراتژی
محصولات مخدمات متمایز
داستان ماتریس جنرال الکتریک
جذابیت صنعت
داستان سرایی را از جنرال الکتریک یاد بگیرید
به طور مداوم خود را به چالش بکشید و بروز باشید
بدانید که چه کسی هستید
با آغوش باز پذیرای اتفاقات جدید و نو باشید
تا جای ممکن در گفتن داستان خود خلاق باشید
نگاهی به گذشته‌ی خود بیندازید و آن‌ها را از نو بسازید
ماتریس جنرال الکتریک (اولویت‌بندی کسب و کارها)
واحد کسب و کار چیست؟
آشنایی با ابزار
پرتفوی غیرمرتبط
جذابیت صنعت
عوامل تشکیل دهنده جذابیت صنعت
قدرت رقابتی
عوامل تشکیل دهنده قدرت رقابتی
مزیتها
معایب
مقایسه ماتریس جنرال الکتریک با ماتریس گروه مشاوران بوستن
جنرال الکتریک: مطالعه موردی منطق تنوع‌بخشی
تحلیل تجاری جنرال الکتریک
جنرال الکتریک، غول امریکایی
ادغام شرکت
جی ای در قرن بیستم
هدف‌گیری دقیق نسبت به نیازهای بازار
دقت در هدف‌گیری و آینده‌نگری جی‌ای برای توسعه بازار
تمرکز جی‌ای روی ساخت سیم‌های برق
دوران جنگ جهانی دوم
پایان جنگ جهانی دوم
تولید مته هاوابزارهای حفاری
تقاضای بازار تنها عامل تصمیم‌گیری
بزرگ‌شدن جی‌ای و پیچیدگی ساختاری آن
توسعه ناهمگون و کاملاً متنوع جی‌ای
چالش‌های جدید برای جی‌ای
ورود به دهه هشتاد میلادی با بزرگ‌ترین تغییر
هدف‌گیری دقیق و هدف‌گرایی جسورانه جک ولش
هزینه های فراوان دردهه 70
اصلاحات ساختاری ولش
قابلیت‌های اصلی و مزیت‌های رقابتی جنرال الکتریک
خوش شانسی جی ای
سودآوری غیرمنتظره در جنرال الکتریک
نمونه عملی از بکارگیری ماتریس تحلیل جنرال الکتریک
تحلیل بازارجی ای
معایب روشهای ماتریسی در تدوین مدیریت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 11065 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 72

حجم فایل:3,710 کیلوبایت

 قیمت: 73,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf شامل 72 اسلاید غیرقابل ویرایش

  • گالری تصاویر :