تحقیق تحلیل محیط و استراتژی بازاریابی شرکت BMW

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
مجموعه کامل تحلیل محیط بازاریابی واستراتژی فروش در شرکت بی ام و (BMW) در مجموع با 371 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمتPPT و pdf آماده شده است.

بخشی از متن فایل:
درعصر دیجیتال ،مشتریان حق انتخاب دارند و حسب ذائقه خویش اقدام به خرید می کنند و درمقابل هزینه پرداختی انتظار ارزش افزوده متناسب را دارند .مشتریان امروز به دنبال برند های برتر جهانی هستند که می توانند نیاز و خواسته مشتریان را برآورده سازند و این امر بدون تلاش مستمر و هوشمندانه ،امکان پذیر نمی باشد.
یکی از برند های مطرح جهانی ، شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) می باشد که درصنعت خودروسازی حداقل با12 برند محبوب رقابت می کند .« بی ام و برای راحتی رانندگان از آخرین فناوری در وسایل نقلیه خود استفاده می کند. برای غلبه بر رقبای فوق الذکر تمام تلاش خود را به کار می گیرد.».
رمز موفقیت برندهای امروز داشتن مزیت رقابتی است که این امر در بی ام با عنوان«. مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و» نمود بیشتری دارد.«بهبود مستمر فرایند و پیشرفت فن‌آوری در بخش تحقیق و توسعه مزیت رقابتی اصلی برند بی‌ام‌و است. این برند برای داشتن کیفیت، قابلیت اعتماد و برتری پشتیبانی و خدمات مشتری معروف و شناخته‌شده است. بی‌ام‌و سیاستی از خدمات مشتری را اتخاذ کرده که در آن رشد راننده به‌عنوان یک اصل پایه و زیرساختی عامل اصلی در رشد بازار این تولیدکننده به‌حساب می‌آید.» این شرکت در بیش از 150 کشور در سراسر جهان شعبه و نمایندگی دارد. بازارهای اروپا و آمریکای شمالی، برای این برند بازارهایی هستند که تأمین‌کننده بیش از 65% فروش آن می‌باشند، اما با معرفی بازارهای نوظهوری در کشورهای درحال‌توسعه از قبیل بازارهای آسیایی این شرکت به‌شدت در تلاش برای متمرکز شدن بر روی این بازارها جهت پیشبرد اهداف فروش خود برای آینده است. پورتفوی محصول این شرکت بسیار متنوع و قوی بوده و شامل خودروهای مختلفی از قبیل خودرو قابل‌تبدیل به کروکی، سری 3 و سری 5، سدان می‌شود و تا بی‌ام‌و x3 و X5 انواع مدل‌های SUV ادامه دارد.
عامل مهم وعنصر تاثیر گذار دیگر در بی ام و «استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و» میباشد. «ویژگی منحصربه‌فرد بودن فروشگاه‌های این برند به‌طور حتم یکی از فاکتورهایی است که این شرکت از آن به‌عنوان اهرم سودآوری و رشد در بازار استفاده می‌کند؛ بنابراین این شرکت به سرمایه‌گذاری در توسعه این دسته از فروشگاه‌ها که مانند کشتی حامل پرچم امیرالبحری عمل می‌کند، ادامه خواهد داد تا از این طریق به حداکثر سازی تجربه مصرف‌کننده بیافزاید. در همین حین شرکت در حال افزایش تعداد نمایندگی‌های رسمی خودش هم هست.»

فهرست مطالب:
داستان برند BMW ب‌ام‌و 7
اصول استراتژی های جدید برند BMW 8
جایگاه برند 9
طراحی 10
تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی 11
همه چیز درباره BMW (بی ام و) و تولید نخستین خودرو/ پروسه ای جالب برای نامگذاری محصولات BMW 11
معرفی BMW 12
تولد اولین اتومبیل BMW 13
۱۰۰ کیلومتر در ساعت؛ رویای دست نیافتنی 14
فراز و نشیب‌های کمپانی BMW 15
تولید موتورسیکلت BMW 16
توقف تولیدات BMW 17
نحوه نامگذاری محصولات 18
بی‌ام‌و (BMW)، نام تجاری متمایز 19
مبانی جايگاه‌ یابی BMW در بازار ایالات متحده آمریکا 19
درباره برند bmw 20
خطر آبکی شدن برند 20
شعار تبلیغاتی BMW 20
چرا واژه های تصویری ماندگارند! 21
تاریخچه لوگو بی ام و (bmw) 21
رمز موفقیت 22
تاریخچه تاسیس و پاگرفتن شرکت BMW 22
● تولد اولین اتومبیل 24
تا جنگ جهانی دوم، عمده تولیدات این شرکت را خودرو و موتورسیکلت تشکیل می داد. 24
● تولید موتورسیکلت 25
● لوگوی بی ام دبلیو از کجا آمده؟ 26
اثر افزایش «داخلی‌سازی» خودروها بر رشد این صنعت در چین و آلمان 27
بهبود فروش خودروها در چین با ارتقاء داخلی سازی خودروها 27
تمرکز بر تحقیق و توسعه گام رشد BMW در چین 28
کمپانی BMW رسما به رقابت های فرمول E پیوست 28
توسعه برند 29
توسعه برند چیست؟ 30
انواع توسعه برند 30
توسعه فرم محصول 31
توسعه تخصص شرکت 31
توسعه حق امتیاز (فرانشیز) مشتری 31
توسعه تمایز برند 31
توسعه پرستیژ برند 31
توسعه با انتقال مؤلفه 32
توسعه با استفاده از شیوه زندگی 32
تحلیل تخصصی برند BMW با تکیه بر تحلیل کامل SWOT 33
عملکرد موفقی در چین و بازار چین 36
صلاحیت در خودروهای هیبریدی و الکتریکی 36
تحلیل فرصت برند BMW با تکیه بر جدول SWOT 38
افزایش رفاه عمومی و تقاضا برای خودروهای هوشمند 38
ضعیف شدن ارزش یورو به واحد پول سایر کشورها 38
نسخه های جدید ، خاص و متنوع 39
تحلیل تهدید برند BMW با تکیه بر جدول SWOT 39
افزایش مقررات دولتی ممکن است هزینه ها را افزایش دهد 39
افزایش کیفی و حضور خودروهای آمریکایی در بازار خودرو 39
استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و – بخش اول 39
تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 40
رسالت – 40
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 40
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 41
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 41
بررسی نقش ها و مسئولیت ها منابع انسانی در BMW 41
معرفی منابع انسانی در BMW 42
استراتژی های منابع انسانی در BMW 42
آموزش و توسعه 44
مدیریت اجرایی 45
روابط کارمندان: 45
مدیریت شخصی: 46
تصمیم گیری موثر 47
توصیه ها 48
مدیریت منابع انسانی در BMW 49
استراتژی مدیریت پاداش 50
یک خط تولید آزمایشی 51
فرآیند 52
تغییرات 53
ارگونومی 2017 53
چرخش بهینه از نظر ارگونومیک 54
نتایج 54
شگرد BMW در استراتژی کارگری 55
رازهای برندینگ BMW 56
مدیرعامل بی ام و اصول استراتژی های کلیدی جدید شرکت را اعلام کرد 63
بی ام و های الکتریکی در راهند 66
بررسی استراتژی CRM برندهای برتر جهان 67
استراتژی CRM هواپیمایی لوفتهانزا 68
استراتژی CRM برند هواپیمایی British Airways 68
استراتژی CRM شرکت اپل 70
استراتژی CRM برند نوکیا 70
استراتژی CRM خودروسازی بی ام دبلیو 71
استراتژی CRM فست فود کی اف سی 72
استراتژی CRM برند مک دونالد 73
کوکا کولا 73
استراتژی CRM برند زارا 74
استراتژی CRM فروشگاه آمازون 74
از بنز تا بی‌ام‌دبلیو و آئودی همگی در کمپین‌های رقابتی! 75
کمپین رقابتی بی‌ام دبلیو و آئودی: 76
بهترین کمپین‌های بازاریابی دیجیتال که منجر به رشد برندهای مشهور شدند 78
شرکت پی‌اندجی (P&G)، کمپین ممنون مامان (Thank you mom) 79
یونیسف، کمپین Tap Project (پروژه‌ی شیر آب) 80
فیلم‌های شرکت بی ام دابلیو (BMW) 81
کمپین زیبایی واقعی (Real Beauty) شرکت داو (Dove) 82
دانستنی های جالب از BMW 84
استراتژی بی ام و برای مدیریت بحران کرونا 87
چرخه بازاریابی و فروش یک شرکت تولیدی4 89
ایجاد وفاداری و حفظ مشتری 89
رشد سهم مشتری 90
ایجاد دارایی مشتری 91
دارایی مشتری: 91
منابع ومآخذ: 93
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 10489 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx, pdf

حجم فایل:31,103 کیلوبایت

 قیمت: 90,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    ۱- ANALYZ BMW با 183 اسلاید بصورت پی دی اف.
    ۲- پاورپوینت «تحلیل محیط بازاریابی درشرکت بی ام و با 96 اسلاید تخصصی.
    ۳-تحلیل محیط و استراتژی بازار یابی درشرکت بی ام و با 95 صفحه فایل پی دی اف