پاورپوینت استارتاپ های گردشگری، فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند و توسعه پایدار کسب وکارها

دسته بندي : علوم انسانی » گردشگری و توریسم
توضیحات:
پاورپوینت استارتاپ های گردشگری، فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند و توسعه پایدار کسب وکارها، در 100 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
امروزه باوجود زیرساخت های اینترنتی و اتصال به شبکه های جهانی وامکانات ویژه برای ترجمه مطالبی که به زبان اصلی دراینترنت بارگذاری شده اند؛فرصت های استراتژیکی زیادی فراروی استارتاپ های فعال در زمینه گردشگری کشورمان که دارای بیشترین نیروی جوان وسرشار از انرژی که دارای سواد ایترنتی نیز می باشند-هست و این امر فرصت های استراتژیکی فراوانی را پیش روی فعالان استارتاپی قرار می دهد از جمله اینکه:
۱-بازارهدف ۴۰۰میلونی پیش روی فعالان استارتاپی
۲-افت شدیدارزش پولی کشوردرمقابل سایر ارزهای جهانی که می تواند به مثابه نیمه پر لیوان برای مزیت رقابتی در قیمت گذاری خدمات استارتاپی قلمداد شده و زمینه حضورهرچه بیشتر گردشگران جهانی را فرآهم آورد
۳- الگو برداری از کشورهای موفق گردشگری از جمله ترکیه و هندبرای مدیران استارتاپ ها با کمترین هزینه و صرف زمان،امکانپذیر می باشد.
با این رویکرد در نوشتارپیش رو به بررسی تحلیل بیش از ۱۵ استارتاپ جهانی فعال در زمینه گردشگری سلامت و هم چنین ۵۰استار تاپ فعال در زمینه گردشگری و سلامت کشورمان پرداخته شده است که در ۱۰۰اسلاید تخصصی تدوین و تنظیم شده است و امید مه مورد توجه و استفاده فعالان استارتاپ ها و سایر علاقه مندان قرار گیرد.
استارت آپ
استارت آپ یک کمپانی نوپا می‌باشد که برای یک مسئله راه حلی نوین را ارائه می‌دهد، همچنین می‌توان گفت که تضمینی برای موفقیت از طریق این راه حل نمی‌باشد. بهتر است بدانید که امروزه در دنیای فناوری و تکنولوژی شاهد استفاده زیاد از استارتاپ هستیم. جالب است بدانید که این واژه در سن فرانسیسکو ریشه دارد. همچنین می‌توان گفت بعضی افراد استارت آپ را یک فرهنگی نو برای بیان اندیشه‌های نو و ایجاد خلاقیت می‌دانند؛ که هدف آن برطرف کردن مشکلات موجود می‌باشد. بهتر است بدانید که مدیر عامل کمپانی هوم جوی (Hom joy) آدورا چئونگ می‌باشد، که به جرات می‌توان گفت از استارتاپ‌های مطرح در سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده است.
استارت آپ یا استارتاپ به کسب و کارهایی گفته می‌شود که قبل از آن هیچ نمونه مشابه دیگری در کشور و حتی دنیا وجود نداشته باشد، این بدان معنی است که استارتاپ برای اولین بار توسط اشخاص یا شرکت‌ها تاسیس ‌شود. لازم به ذکر است که تعریف استارت آپ تنها به کسب و کار مربوط نمی‌شود. می‌توان گفت امروزه مخصوصا در بین جوانان صحبت‌های زیادی در مورد کارهای تازه تاسیس شده و استارت اپ‌ها وجود دارد. خیلی‌ها ایده‌های جدیدی در ذهن دارند که فکر می‌کنند می‌توانند با آنها باعث متحول و دگرگون شدن دنیا شوند. استارت اپ کوتاه شده عبارت start up company به معنای شرکت نوپا و تازه تاسیس شده می‌باشد. جالب است بدانید که شرکت‌ یا کسب و کارهای جدیدی که در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده اند، که رشد صعودی دارند و با ایجاد راه حل‌های جدید و خلاقانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز شکل گرفته اند جزء استارت آپ محسوب می‌شوند. استیو بلنک پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ را یک سازمان می‌داند که برای پیدا کردن یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر و تکرار پذیر تاسیس شده است. بهتر است بدانید که همه استارتاپ‌ها در حال تلاش برای یک مدل تجاری هستند که اولا مقیاس پذیر باشند و دوما بتوانند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. جالب است بدانید که ترکیب این دو مورد در بعضی مواقع باعث شکست استارتاپ‌ها می‌شوند، به طوری که آمارهای جهانی این را نشان داده اند که از هر ۱۰۰ استارتاپ ۹۰ تا شکست خورده اند. همچنین از همه جالب‌تر این است که از این ۱۰ تای باقیمانده فقط یک مورد از آنها به موفقیت استارتاپ‌های معروف و مشهوری از قبیل گوگل، فیس بوک و آمازون برسد. می‌توان گفت اغلب این شکست‌ها به دلیل عدم علاقه و عدم هیجان و همچنین عدم تمایل به کسب موفقیت بیشتر در صاحبان کسب و کار می‌باشد. اما در اغلب موارد کسب و کارها با افراد با سابقه طولانی راه اندازی می‌شوند، که به همه اطلاعات و دانش لازم در این زمینه از قبیل چگونگی تعیین بودجه، چگونگی ارائه محصولات و … به طور کامل واقف هستند. بهتر است بدانید که متعادل سازی بین هدف و اجرا از همان ابتدا می‌تواند در رشد یا شکست کسب و کار موثر باشد. لازم به ذکر است که بیشتر استارتاپ‌ها در هیچ زمانی نمی‌توانند مشتریان زیادی را جذب کنند.

فهرست مطالب:
درباره استارت آپ گردشگری​
فرصت های گردشگری در ایران و جهان
داستان گردشگری مجازی: داستان فرصت آفرینی
گردشگری مجازی یعنی چه ؟
چگونه با گردشگری مجازی پول در آوریم؟
شبکه های اجتماعی وگردشگری مجازی
معرفی ۵ استارتاپ گردشگری موفق ایرانی و خدمات آنها
علی بابا: استارتاپی بدون چهل دزد بغداد
جاجیگا: همه جای ایران خانه شماست
فلایتیو: چمدان‌ها را ببندید
استارتاپ های گردشگری وچالش های پیش روی مشتریان
سلامت بدون مرز
استارتاپ هایی که صنعت گردشگری را متحول کردند
”استارتاپ ها در گردشگری سلامت ایران “
گردشگری سلامت و شناخت بازارهدف
استارتاپ ها در گردشگری سلامت ایران چه فرصت هایی دارند؟
بازار خلوت
پتانسیل‌های بالای صنعت
بازار بالقوه ۴۰۰ میلیونی
حاشیه سود بالا
امکان بین‌المللی شدن
هزینه‌های ریالی درآمد دلاری!
چالش‌ها؛ سهل ممتنع!/زیرساخت‌های گردشگری ضعیف
استفاده از تجربیات هند و ترکیه
شناسایی فرصت‌های بکر
نیمه پر لیوان افت پول ملی، ایجاد مزیت رقابتی روی قیمت برای جذب مشتریان خارجی
استارتاپ و گردشگری – فرصت ها و ایدها
برخی از موانع توسعه گردشگری در ایران (دیدگاه کلان)
حوزه های کارآفرینی در گردشگری و فرصت های پیش رو:
معرفی استارتاپ های حوزه گردشگری در جهان
دسته بندی: علوم انسانی » گردشگری و توریسم

تعداد مشاهده: 4818 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:5,901 کیلوبایت

 قیمت: 110,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت